Gimnazjum GES

Wyjazd uczniów Gaudium et Studium do Malagi – lipiec 2014 r.

W lipcu 2014r. wraz z grupą uczniów naszej szkoły wyruszyliśmy w daleką podróż na skraj Europy, do słonecznej Malagi.

Przemierzyliśmy 3000 km, by wziąć udział w kursie języka hiszpańskiego, zorganizowanego specjalnie na potrzeby naszej grupy. Uczniowie codziennie w godzinach 10-14 uczestniczyli w zajęciach prowadzonych przez los nativos, gdzie doskonalili swoje umiejętności komunikacyjne. Stałym punktem każdego dnia stały się zdrowe i przepyszne obiady przygotowywane w pocie czoła przez niżej podpisanych.

Po obiedzie nadchodził czas relaksu na plaży Malagueta. Kąpielom słonecznym oraz morskim uciechom nie było końca. Wieczorem szkoła Lexis organizowała nam dodatkowe atrakcje, takie jak zwiedzanie Alcazaby, grę miejską, naukę flamenco, degustację typowych dań kuchni hiszpańskiej, z tortillą na czele. Dzięki obecności jednego z lektorów, każde wyjście do malowniczego centrum Malagi stanowiło kolejną okazję do praktycznego zastosowania wiedzy zdobytej na zajęciach przez naszych podopiecznych.

Dwa wydarzenia szczególnie utkwiły nam w pamięci. Pierwszym był rejs katamaranem po Morzu Śródziemnym, drugim – całodniowa wycieczka do Granady.

Po ośmiu fantastycznych dniach wypełnionych radością nauki, z żalem spakowaliśmy walizki i udaliśmy się w drogę powrotną do domu. Nadzieja na ponowną wizytę w Hiszpanii z pewnością pomoże nam wszystkim przetrwać kolejny pracowity rok szkolny :-)

Pozdrawiamy!
Agnieszka „Niezłomna” Szkaradek
Filip „Siła spokoju” Lulka

Galeria klasowa Galeria klasowa Galeria klasowa Galeria klasowa Galeria klasowa Galeria klasowa Galeria klasowa Galeria klasowa Galeria klasowa Galeria klasowa Galeria klasowa Galeria klasowa Galeria klasowa Galeria klasowa Galeria klasowa powrót

Poprawny CSS! Valid XHTML 1.1
Ta strona używa plików cookies.